15.12.06

Απανεμιά


Είναι πολλά που μου λείπουν από την Ελλάδα. Και τώρα που άρχισα να ονειροπολώ για το τι θα κάνω τις 8 μέρες που θα βρεθώ πίσω στις γιορτές συνειδητοποίησα ότι τα πιο πολλά χωράν σε μια βραδιά στην "Απανεμιά". Συνάντηση στο Σύνταγμα με φίλους παλιούς και καλούς, συζητήσεις και γέλια στο δρόμο προς Πλάκα, στάση για σουβλάκι στο Μοναστηράκι και περίπατος στα στενά της Πλάκας, μέχρι τη Θόλου.

Ελάτε μέσα, εδώ οι άνθρωποι είναι άμεσοι, ζεστοί, απλοί, ζωντανοί...

ΥΓ: α, και μια βραδιά στο θέατρο Εξαρχείων, με το Βουτέρη και τη Δεκαβάλα, για να θυμηθώ τα (προπτυχιακά) φοιτητικά μου χρόνια!

10 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Πολύ νοσταλγία ... Εγώ τι να πρωτοθυμηθώ που θα κάτσω και 48 μέρες ;

10:57 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Α, παρεπιμπτόντως η πρώτη φωτογραφία μου αρέσει πολύ. Από που είναι;

10:58 μ.μ.  
Blogger rosemary said...

Η φωτογραφία είναι από την Πλάκα, από την οδό Θόλου, εκεί που είναι και η Απανεμιά. Κι εμένα μου αρέσει πολύ, σχεδόν μυρίζω το γιασεμί... 48 μέρες, μου φαίνεται θα προλάβεις να τα θυμηθείς όλα! Και να φας πολλούς κουραμπιέδες. Ίσως και να εκτιμήσεις τα μελομακάρονα. :o) Καλά να περάσεις!

11:37 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλησπέρα!

Τι μου θύμισες τώρα!


Πηγαίνω πολλά χρόνια στην απανεμιά!
Πριν 3 χρόνια ο αδελφός μου μου ανακοινώνει οτι θα παίζει πιάνο εκεί (σταμάτησε πέρσι)
Εξαιρετικές βραδιές,γεμάτες Αθήνα!
Αποκορύφωμα ήταν όταν οι συντελεστές έπαιξαν στο γάμο μου!
Δεν το πίστευα κι όμως....
Θα πάμε οπωσδήποτε και εμείς μέσα στις γιορτές!

9:24 π.μ.  
Blogger rosemary said...

:o)

Τώρα που το σκέφτομαι πολύ πιθανόν να έχουν αλλάξει πολλοί από τους μουσικούς που έπαιζαν εκεί όταν πήγαινα... Για να δούμε! Ο κυριούλης πάντως που έπαιρνε το μικρόφωνο προς το τέλος και έπιανε να τραγουδάει Χατζιδάκι με τόσο πάθος πιστέυω θα είναι ακόμα εκεί...

Άντε, καλές γιορτές λοιπόν, με βόλτα στην Απανεμιά.

12:57 μ.μ.  
Blogger Μαύρο πρόβατο said...

Ζηλεύω! Καλό ταξίδι!
Αν περάσεις από τα Εξάρχεια, πιες κι ένα ποτάκι και για μας :-)))

6:58 π.μ.  
Blogger rosemary said...

Σε ευχαριστώ μαύρο πρόβατο. Να υποθέσω ότι δε θα γυρίσεις καθόλου στην πατρίδα; Όσο για το ποτάκι, έγινε! Στους "Χάρτες" ας πούμε;
;o)

7:22 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

παιδια η απανεμια ειναι το καλυτερο
βραδινο στεκι.ο βαγγελης τα σπαει και το παω πολυ.να ειναι καλα παντα να μας τραγουδαει!!!

4:19 μ.μ.  
Blogger Ilias Hantis said...

re paidia kserei kaneis to thlefwno ths apanemias sos to psaxnw ston katalogo kai den to briskw....

4:40 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Η Απανεμιά είναι καταπληκτική. Φροντίζω να πηγαίνω εκεί μόνο με τους καλύτερους φίλους. Ο "κυριούλης" που λέτε, είναι ο ιδιοκτήτης της μπουάτ 9έχει και μια κόρη, μια ξανθιά που τραγουδούσε και πέρσυ τη είδα έγκυο).
Σήμερα θ απάω εκεί μετά από σχεδόν 1 χρόνο διαλλειμμα

2:23 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home